سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب هفتم محرم با مداحی حاج محمود کریمی - محرم 92

ارسال شده توسط hori در 92/8/20:: 1:0 عصر
در این پس برای شما مجموعه 10 تصویر با کیفیت HD و گلچین شده را آماده دانلود کرده ایم که می توانید از آنها برای زیبا سازی دسکتاپ خود استفاده کنید. این تصاویر در فرمت jpg و با رزولیشن 1920x1080 - 2560x1600 هم اکنون اماده دانلود در ادامه مطلب می باشد. امیدواریم از دانلود این مجموعه لذت کافی را ببرید.

چاپ دو رویه و مدیریت در چاپ با نرم افزار FinePrint 8.00

ارسال شده توسط hori در 92/8/20:: 1:0 عصر
زمانی که بخش Windows Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است ، IObit Uninstaller می تواند مشکل شما را رفع کند. این نرم افزار کاملا رایگان و بدون نیاز به نصب است.IObit Uninstaller نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کمک به شما در Uninstall و حذف نرم افزارها و پوشه های ناخواسته از کامپیوتر، با سرعت بالا می باشد.

دانلود نرم افزار اشتراک گذاری رایگان اطلاعات Dropbox v2.4.7 Fina

ارسال شده توسط hori در 92/8/20:: 1:0 عصر
 
نرم افزار FinePrint برای کاربرانی که زیاد با چاپ سروکار دارند بسیار مفید خواهد بود چرا که نقش مهمی در افزایش بازدهی کار خواهد داشت.یکی از  قابلیت های جالب دیگر نرم افزار این است که صفحات خالی از متن را چاپ نخواهد کرد و منتظر دستور کاربر خواهد ماند این عمل هم یکی از جالب ترین قابلیت هایی است که در کمتر نرم افزار یافت می شود چرا که حتی نرم افزاری مثل Microsoft Word هم این قابلیت را ندارد که برگه های تایپ شده را از صفحات خالی تشخیص داده و متمایز سازد ، حذف متن های اضافی ، امکان اضافه کردن Watermark ، ذخیره سازی صفحات به صورت عکس ، امکان حذف تصاویر موجود در اسناد ، امکان چاپ حداکثر 8 صفحه در یک صفحه به صورت کوچک شده و بدون نیاز به تنظیمات دستی و گزینه های متعدد دیگر که می توان آن ها را در نرم افزار Fineprint به راحتی مشاهده و استفاده نمود.

دانلود نرم افزار انتقال فایل بین آیفون ، آیپد و کامپیوتر Macropl

ارسال شده توسط hori در 92/8/20:: 1:0 عصر
VSO Blindwrite نام نرم افزاری است که با کمک آن می توانید نسخه ای پشتیبان با تمام ویژگی های دیسک اولیه از CD ها و DVD خود تهیه کنید و بر روی Hard Disk خود ذخیره و از آن استفاده نمایید . نسخه پشتیبان تهیه شده شما به وسیله تمام برنامه های درایو مجازی مانند Deamon Tools قابل اجرا است. این برنامه همچنین از تمامی فرمتهایDVD موجود (DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, DVD-R Dual Layer) پشتیبانی می کند. از دیگر توانایی های این نرم افزار می توان شکستن قفلCD/DVD را نام برد البته برای شکستن قفل CD و DVD نرم افزار های دیگری همچون CloneCD وجود دارند ولی در بعضی موارد Blindwrite بهتر از CloneCD عمل می کند .

دانلود نرم افزار قفل شکن سی دی و دی وی دی VSO Blindwrite 7.0.0.1

ارسال شده توسط hori در 92/8/20:: 1:0 عصر
آیا دوست دارید فیلم ها ، موزیک ها ، فایلها و ... روی سیستم خود را در فضایی امن از وب به صورت شخصی یا اشتراکی ذخیره نمایید. مزیت این کار به این صورت است که شما در هر جایی و با هر وسیله ای ( گوشی آندرویدی ، لپ تاپ ، کامپیوتر شخصی و ...) به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و دیگر نرگان از دست رفتن اطلاعات خود نباشید. Dropbox نزدیک 3 گیگ فضای رایگان در اختیار شما می گذارد که البته شما با خرید فضای بیشتر و یا دعوت از دوستان به این فضا بیفزایید.
   1   2   3      >



بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 1 ، کل بازدیدها: 34229
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ