سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Pokki 0.266.1.172 منوی استارت در ویندوز 8

ارسال شده توسط hori در 92/8/11:: 11:46 صبح

Pokki





Pokki 0.266.1.155
اگر از استفاده کنندگان نسخه جدد سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 8 باشید حتماً تا امروز با برنامه های زیادی برای اضافه کردن منوی استارت قدیمی ویندوز به این نسخه از ویندوز مانند Start8، Start Menu X و … آشنا شده‌اید.

برنامه رایگان Pokki در نسخه قبلی خود امکان دسترسی به صدها برنامه و بازی رایگان را در App Store خود از طریق نوار وظیفه (taskbar) ویندوز به استفاده کنندگان خود می‌بخشید. اما با انتشار ویندوز 8 توسعه دهندگان این برنامه تصمیم گرفته‌اند محیط مدیریتی این برنامه را به یک استارت منو جذاب برای ویندوز 8 تبدیل کنند تا از این راه بسیاری از کاربران دیگر که نیاز به استفاده از استارت منو در ویندوز خود دارند و از امکان جدید ویندوز 8 با نام Start Screen که در نوشته آموزش کار با صفحه شروع ( Start Screen ) ویندوز 8 با آن آشنا شدیم خوششان نمی‌آید به برنامه Pokki جذب شوند. به همین دلیل نیز پس از نصب نسخه جدید برنامه Pokki با نام Pokki for Windows 8 در ویندوز خود تغییرات زیر به صورت خودکار در سیستم شما انجام می‌شوند.


VirtualBox 4.3.2-90405 + Extension Pack نصب چند سیستم عامل

ارسال شده توسط hori در 92/8/11:: 11:46 صبح

soft98

VirtualBox 4.3.2-90405 ابزاری است که امکان اجرای چند سیستم عامل مجازی را در یک سیستم عامل فراهم می کند. برای مثال امکان اجرای لینوکس را در ویندوز فراهم می کند بدون این که لازم باشد سیستم ریست شود و یا منوی خاصی برای نوع فرمت بندی هارد تعریف شود.این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد حجم متناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد. VirtualBox نیز تقریبا از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. Windows, Linux, Macintosh , DOS و بقیه انواع سیستم عامل ها به طور کامل در این ابزار پشتیبانی خواهند شد. نکته جالب در مورد این نرم افزار که حتی قادر است تا ویندوز 7 را هم پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند به راحتی ابتدا آن را به صورت مجازی آمایش کنند .به راحتی می توان تمامی اجزای سخت افزاری را برای استفاده از این نرم افزار برای سیستم عامل ها محدود و تنظیم نمود. ضمن این که می توان بخشی از هارد دیسک را به صورت مجازی برای سیستم عامل ها با فرمت خاصی در نظر گرفت در حالی که به اصل فضا هیچ خدشه ای وارد نمی شود.

Avast Antivirus Free 9.0.2007.172 Final آنتی ویروس رایگان آواست

ارسال شده توسط hori در 92/8/11:: 11:46 صبح

Avast Antivirus Freeآنتی ویروس رایگان Avast Antivirus Free 9.0.2007.172 Final یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت سافت 98 این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.


LibreOffice 4.1.3 Final + Portable رقیبی قدرتمند برای آفیس

ارسال شده توسط hori در 92/8/11:: 11:46 صبح

libreofficeLibreOffice 4.1.3 Final اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید LibreOffice گزینه ی خوبی می باشد.افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.

این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد


Don\t Sleep 3.04 جلوگیری از Shutdown ، Restart و یا Sleep شدن وی

ارسال شده توسط hori در 92/8/11:: 11:46 صبح
SleepDon\t Sleep 3.04 یک کامپیوتر به
دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! در اینجاست که
نرم افزار Don\t Sleep به کمک کاربران می آید، این نرم افزار به گونه ای
عمل میکند که تمامی این عملیاتها را به هر دلیلی که باشند، غیر فعال میکند و
با خیال راحت میتوانید فایلهای مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن
سیستم و یا ... برای دانلود قرار دهید و یا برای سایر کارها سیستم را برای
مدت خاصی روشن بگذارید .


<      1   2   3      >



بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 11 ، کل بازدیدها: 34297
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ